Jump to content
Cranky

Trannies Strava Page

Recommended Posts

In and straight to 2nd on the leaderboard. I picked the right week to do some training :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Stem said:

In and straight to 2nd on the leaderboard. I picked the right week to do some training :lol:

 

Hahaha. 

I'm in the same boat there. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Ex-Hasbeen said:

Do I need GPS or something to do this?

 

You can just do a manual entry each time if you don't have a gps.  If you have a garmin gps you can link it directly to strava so it will show up on both your garmin page and your strava account including any clubs that you are a member of.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, roxii said:

I’m getting closer to having admin rights. 

Never thought it would be so difficult proving who I am. :lol:

Just show em that wedding pic! They'll let you have anything ya want !!! LOL

 

24th :( as of this evening

 

Should be on hrs not kms ffs!! I am slow.....LOL

Edited by FFF1077

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Cranky said:

Yeah baby!

 

Curses!

knocked off my pedestal by a School teacher on holidays :(  

  • Like 2
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, that's still gonna happen when she gets back to school!  Playing a few educational vids for the kids will give her a few extra runs/rides a week too!

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Request sent

 

Edit to add: Thanks Roxii 👍👍

Edited by FFF1077
Left out details

Share this post


Link to post
Share on other sites

If you are funny about having your real name on here once you have been approved to can go back and edit your post. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...  Don't want to be called a snob, but wouldn't have a clue what you guys are all talking about.

I'm not very technologically advanced, but if someone tells me what to do I'll give it a crack.

Someone else (a friend) stole my phone a long time ago and registered me on Strava, but I've never been on it, so I'll try and put in a request to join the Trannies site...  Still have no idea what I'm doing so be kind! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Flanman said:

No request sent. 

FM

 

6 hours ago, Tyno said:

Snob! :euro:

 :D

Flanman's mrs won't allow devices after 7pm. She's been talking to PJ. 

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've had a week off work, and realised if I rode 400km I'd hit 9000 for the year, plus a swim total of 500km was within reach, so that's what I did.  And now I'm shagged! Got one more swim this arvo, then heading out for Mexican, sangria and a mariachi band 😂 Bring on 2018! 🍸 🍷 🍻 

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×